Cena: 28 zł
Wydanie: Kraków 2015, s. 228, format B5 (150 x 235)
ISBN 978-83-60741-83-2
Katalog: Główny
Spis treści
Wstęp
Część I. Ewolucja prasy bezpłatnej w Polsce Rozdział I. Powstanie i ewolucja prasy bezpłatnej w Polsce po roku 1989 Rozdział II. Obraz przemocy w polskiej prasie bezpłatnej Rozdział III. Obraz świata w polskiej prasie bezpłatnej Rozdział IV. Migracja prasy bezpłatnej do Internetu i jej strategie wydawnicze
Część II: Geneza konwergencj i dywergencji mediów Rozdział V Autopojetyczność komunikowania według Niklasa Luhmanna Rozdział VI. Konwergencja i dywergencja mediów w komunikowaniu Rozdział VII. Lva Manovicha teoria teraźniejszości w komunikowaniu nowomedialnym Rozdział VIII. Wpływ gier komputerowych na konwergencje odbioru przekazów
Część III. Problemy współczesnej etyki mediów Rozdział IX. Dialog medialny a „spirala ujadania i jazgotu” Rozdział X. Idea etyki publiczności mediów Rozdział XI. Mechanizm „kozła ofiarnego” a etyki medialne Rozdział XII. Odpowiedzialność medialna w pespektywie etyki growej
Nota wydawnicza
Bibliografia
|